Nytt i garderoben!!

Hej hej!!
Nu har man kommit hem från Kalmar då jag har handlat lite bra saker!!
Bilder kommer men jag handlade:
1 par jeans!! På Gina
3 gympa tröjor!! På stadium
1 par löpa byxor!! på stadium
1 aprikos långärmad spring tröja på stadium
1 knallgul löpa tröja!! På stadium!!
1 NIKON UNDERVATTENSKAMERA!! Orange är den!!
Sen 1 kameraväska och minneskort till den!!
Och sist och minst en berlock till mitt armband!! :)
Så det var det jag har köpt i Kalmar!'
Bara att jag ångrar en grej sjukt mycket som jag inte köpte!!
En skinn väst!!
Men jag ska be mamma gå in och köpa den nu någon dag!!!
Så imorgon är det skolfoto och då ska vi göra något speciellt!!!
Men ni får se sen när det kommer!!!
Avslöjar det inte !!!
Men men!!
Ska gå nu hejs!!
Sweet dreams!! /) <3
VARNAR ER INGEN BRA KVALITÉ PÅ BILDERNA!!! DOM ÄR TAGNA MED MOBILEN!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0