Varför får man säga vitkål när man inte få säga negerboll?!

Varför får man säga vitkål när man inte få säga negerboll?!?
Det är en fråga jag har fyndet Välldigt länge på nu men vet fortfarande inte varför!!
MEN MEN vissa saker i livet ska vara ett mysterium!!
Men idag fyller jag ju år!! 15 år äntligen!!
Så idag fick jag frukost på sängen gott gott!!
Sen två berlocker!
Och ett jätte coolt magnet nagelack skickar med en bild så ni går se hur det blir!! Blev ingen bra bild men men bättre än inget!! :)
Men nu har man städat här hemma för imon väntas det ett stort kalas!!!
Ska baka en egen tårta imon som jag ska designa lite coolt!!!
Kommer bli jättefin om inte allt gå åt skogen!!
Men ni få se den imon när jag är klar med den!!!
TJAO!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0