Skola!

Snart blir det att cykla till skolan.
Börja med musikprofil sen vet ingen i min klass vad man ha för lektion.
För vi har två olika schema på fredagar som vi he i halvklass sen så ska vi ju även byta till träslöjd.
Men det verkar inte gå för en lärare vill ha det på morronen och inte på eftermiddagen för hon vill hem.
Så hon säger nu att vi inte få ha musikprofil.
Så vi får väll se hur det går idag men jag tänker iallafall ha musikprofil !
Aja!
Om en dag och en vecka blir det Sälen !
Yeeeey bara att jag har skit mycket läxor som ska göras innan det så jag slipper sitta med det där uppe.
I Sälen kanske vi också ska gå på spa mysigt!
Och imon så har vi kalas för min lilla lillasyster !
Kul det med sen fyller hon ju år på söndag grattis!
10 år stumpann ska nu måste jag åka!
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0