Long time ago!!

Hej!!
Nu var det längesen jag skrev något här!' Men snart ska jag löga upp bilderna sen Turkiet också!!
Men iallafall idag gjorde jag triathlon!!
Så jag simmade 1 km cyklade 1 mil och sprang 3,6 km!! En stor överraskning jag fick idag var när jag skulle börja springa på mitt andra varv!! så står många och hejar på mig!! sen bland dem ser jag min bästis linne'a stå och skriker!! sen när jag hade halva varvet kvar så kommer hon och två andra och möter mig! så peppar dem mig hela vägen in till mål sen!!!Sen efter det så skulle jag träna andra! Och sen träna själv!!
Så är ganska nöjd och mör i kroppen nu!!!
Tack sjukt mycket idag!! Är jävligt nöjd med mig själv nu!!!! ;) <3
(Bild på medaljen vi fick!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0